23 kwietnia 2014

Szablon [07-09]

Odmowa wykonania szablonu dla Radhiki Murai z uwagi na brak zgody ze strony właścicieli artów na ich użycie. Przykro mi, pozdrawiam.


Szablon dla Rhan Boleyn z Fairy Tail. Historia Laxusa Dreyara.

http://arfendes.deviantart.com/art/Szablon-7-449510912?ga_submit_new=10%253A1398233419&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1



Szablon wykonany dla Cassey Pl na Spod  simowej gwiazdy

http://arfendes.deviantart.com/art/Szablon-8-449525452


Tak na margonesie - szablon wiosenny na Niebieskim piórem oceniam świat wykonany jakiś czas temu.

http://arfendes.deviantart.com/art/Szablon-9-449525605

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że mi się bardzo podoba, niedługo go ustawię na bloga *__*

      Usuń
  2. Szablon absolutnie fantastyczny. Oczywiście zajął już miejsce na blogu, cieszy oko, i jest dumą autorki opowiadania! Kolorystyka perfekcyjna, wątpię, bym kiedykolwiek wpadła na lepszy pomysł z układem (aktualny nawet nie wpadł by mi do głowy). Wszystko dopracowane, łącznie z suwakami :D. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, ja nadal nie mogę od niego oderwać wzroku. Jestem bardzo wdzięczna za kawał świetnie wykonanej pracy! Na pewno będę kolejną zamawiającą, jeśli zamarzy mi się drugi blog. Pozdrawiam ciepło i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Wena przyszła i sprawiła, że stworzyłam ten szablon. Osobiście jestem z niego dumna :) Szkoda tylko, że wygląd suwaków jest tylko widoczny na chromie, no ale cóż ważne że widać :) Polecam się na przyszłość.

      Usuń